CZWARTKOWE Z GÓREK DO GÓREK


W czwartek, 18 stycznia 2024 r. przeszedłem szlakiem czerwonym, niebieskim, żółtym i zielonym. Łącznie 5 godzin, 21 kilometrów i 28 tysięcy kroków. Do samochodu wróciłem już po zmroku.

Na zaśnieżonym szlaku z dala od stolicy panował spokój. Ani jednego piechura, jeden niedługi ślad nart biegówek oraz wiele tropów zwierzęcych. Po mokrym śniegu szło się dość ciężko.

Trasa: Górki (Sosna Powstańców), Górki kościół, Zamość, Cisowe, Posada Cisowe, Demboskie Góry, Rzepowa Góra (Kanał Łasica), Cmentarz Granica, Granica, Józefów, Górki.

Przechodziłem nieopodal Bielin, gdzie byłem w marcu 2023 r.... TUTAJ i tuż obok niemieckiego obozu pracy w Nartach, gdzie byłem w maju 2023 r.... TUTAJ. Byłem też raz już z wycieczką z Górek do Górek, ale wówczas (kwiecień 2023 r.) poszedłem zupełnie inną trasą... TUTAJ. Wcześniej przechodziłem obok Górek przez Zamczysko marcową porą 2022 r... TUTAJ.


























































































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS