ZNOWU ODDAŁEM KREW

Budzik nastawiłem na godz. 7.00, tak na wszelki wypadek, gdyby komórka automatycznie przy zmianie czasu z zimowego na letni nie dostosowała się do nowych realiów? Być może będzie to ostatnie wiosenne przestawianie zegarów - pomyślałem. Wstałem i spojrzałem na pozostałe zegarki - odetchnąłem z ulgą - falstart - zgodnie z przewidywaniami miałem jeszcze około godzinki, czyli chwilę na poranno - niedzielną drzemkę.

Niedzielna pobudka spowodowana była moim uczestnictwem w Akcji Krwiodawstwa, którą to akcję razem z innymi zorganizowaliśmy w Borzęcinie Dużym (plac przy OSP). Na akcję zorganizowaną przez Międzygminny Klub Honorowych Dawców Krwi PCK "FLORIAN" tym razem przybyło 40 osób, z czego aż 37 oddało ten drogocenny płyn. Ponad 16 litrów zebranych w Borzęcinie Dużym zasiliło Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, czyli jednym słowem trafiło do najbardziej potrzebujących.

Już po raz drugi w tym roku oddałem krew i podobnie jak w poprzednich przypadkach i tym razem wbicie igły nie bolało. Zachęcam wszystkich do spróbowania - jeżeli zdrowie pozwala przyjdź, spróbuj, uwierz w siebie. Zdaje sobie sprawę, że może być opór, może kryć się strach. Moja żona po raz pierwszy w życiu krew oddała w lutym tego roku. Dorastała do tej decyzji przez kilka lat i powiadam Wam… nie wiem, kto tego dnia był bardziej dumny - Ona, że oddała, czy ja, że mam taką żonę.

Michał Starnowski

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS