JUBILEUSZ POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO


W dniu 22 lutego 2024 r. w ożarowskim hotelu Mazurkas odbyła się uroczystość z okazji 25-lecia powstania Powiatu Warszawskiego Zachodniego. Na uroczystość przybyło wielu zacnych gości, w tym także radni wszystkich kadencji, aktualni i emerytowani pracownicy z okresu 25-lecia starostwa i jego jednostek organizacyjnych, komendanci Policji i Państwowej Straży Pożarnej oraz druhowie OSP z terenu powiatu.


Zasłużeni pracownicy starostwa i jednostek organizacyjnych powiatu, samorządowcy oraz przedstawiciele organizacji otrzymali odznaczenia od Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego oraz Marszałka Województwa Mazowieckiego. Po części oficjalnej na scenie wystąpili znani i lubiani polscy artyści.


Powiat Warszawski Zachodni w 1999 r. zaczynał od zera. Cieszę się, że miałem skromny wkład w jego rozwój, w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Przypomnę, że służyłem dla tego powiatu przez 15,5 roku. Podczas gali reprezentowałem moją Ochotniczą Straż Pożarną w Starych Babicach. Zdjęcia "na ściance" zapomniałem sobie zrobić.

Powiat warszawski zachodni tworzą trzy gminy miejsko-wiejskie: Błonie, Łomianki i Ożarów Mazowiecki oraz cztery gminy wiejskie: Izabelin, Kampinos, Leszno i Stare Babice.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS