PO DŁUŻSZEJ PRZERWIE ZNOWU WSIADŁEM NA ROWER (T19)


Po dłuższej przerwie i zapowiedziach sprzed jakiś trzech tygodni w końcu wsiadłem na rower. I tak Wam powiem - rozpędziłem się tak, że w trzy dni zrobiłem 120 kilometrów. Jestem z siebie niezwykle dumny. Reprezentowałem też moją OSP na Powiatowym Dniu Strażaka, które odbyło się w Lesznie. Do tej pory w związku z pracą zawodową musiałem odpuszczać większość imprez, które organizowane są w tygodniu w godzinach przedpołudniowych. Teraz mogłem sobie pozwolić na wiele więcej, w tym na działalność medialną, o czym w opisie poniżej.


W poniedziałek, 8 maja 2023 r. obstrykałem Święto Szkoły Podstawowej w Starych Babicach... TUTAJ, uskuteczniłem też spacer z psem niedaleko domu (4 km.), czego dawno już nie robiłem. Obejrzałem też i zarezerwowałem samochód, który zastąpi w przyszłości Smarta i Pandę. Następnie zrobiłem 130 km. na motocyklu Honda (po zmieni sochaczewskiej). Po powrocie do domu uczestniczyłem w spotkaniu w gminie w sprawie organizacji ruchu na ulicy Wołodyjowskiego. Dzień zakończyłem śpiewaniem na próbie Orkiestry Podmiejskiej Stare Babice i Okolice. Cieszyliśmy się jak dzieci z wygranej na Festiwalu Grzesiuka.










We wtorek, 9 maja 2023 r. pojechałem z rana z mamą do lekarza na Wolę. Następnie Junakiem M16 pojechałem pod Nowy Dwór Mazowiecki, gdzie obejrzałem następny motorek - Junaka RX ONE 125. Spodobał mi się, więc już niebawem zobaczymy jak będzie sprawował się na asfaltowych oraz bocznych i leśnych drogach. Może kiedyś weźmie udział w poszukiwaniach zaginionej osoby na terenie KPN (czego oczywiście nikomu nie życzę). Od razu sobie wymyśliłem, że niebieski bak i błotnik przemaluję na czarny połysk. Po powrocie ponownie poszedłem z psem na spacer - tym razem w okolicach Lipkowa przy ul. Leśnej (nieopodal niebieskiego szlaku). Odebrałem też pieczątki - bo na OSP i HDK dalej miałem ul. Rynek 14, a nie Wieruchowską 5. Tym oto czynem nadrobiłem 7 letnią zaległość. Generalnie w dobie elektroniki pieczątki te nie są zbytnio przydatne, ale liczy się sam fakt. Poza tym z dumą informuję, że po kilkumiesięcznej przerwie wsiadłem ponownie na rower i zrobiłem za pierwszym razem od razu 40 km. Wyjeżdżając planowałem 10 km., ale wyszło więcej tak samo z siebie.














W środę, 10 maja 2023 r. uczestniczyłem w otwarciu COM, czyli Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Starych Babicach przy ul. Polnej... TUTAJ. Relację z tego wydarzenia dałem też na stronie parafialnej... TUTAJWraz z moją sołtys Lucyną spotkaliśmy się też z pewną Panią, aby pomóc jej zaprojektować i napisać folder o Jej rodzinie. Wiele czasu poświęciłem też na wywóz tabliczek (zwykłych i tych MSI). OSP ponownie wyjeżdżało do wypadku na trasie S8, co dokładnie opisałem na stronie internetowej... WIĘCEJ oraz do zerwanej elewacji w Zielonkach-Parcela... WIĘCEJ. W Bliznem Łaszczyńskiego palił się też kontener morski... WIĘCEJ. Z wyjazdów OSP zdjęć nie zamieszczam, zapraszam do kliknięcia w linki, czyli przejście na stronę OSP. Pomimo napiętego grafiku przespacerowałem się z psem w okolicach Truskawia. W ten dzień minęło 20 lat od pewnego wydarzenia, które na stałe zmieniło moje dalsze życie. Pomimo różnych wiatrów, dziś tamtych decyzji zupełnie nie żałuję :-) 









W czwartek, 11 maja 2023 r. obstrykałem Teatr Rodziców w babickim przedszkolu... TUTAJ. Pojechałem też Junakiem do NDW, gdzie zostawiłem go na przegląd po 1500 km. Stamtąd odebrała mnie samochodem córuś. Zawiozłem też dokumenty leasingowe dotyczące Toyoty Yaris. Po południu podwiozłem znajomą do lekarza i tak się zeszło ponad 2 godziny. Wieczorem uskuteczniłem jazdę na rowerze - tym razem wyszło 30 km. Postanowiłem również, że będę używał kasków ochronnych, bo po euforii sprzed dwóch lat, w zeszłym roku jeździłem w czapeczkach.










W piątek, 12 maja 2023 r. z rana pojechałem z dokumentami do Łomianek w celu zarejestrowania motocykla (Junak RX ONE 125). Tablica wybrana - nie inna niż poprzednie. Tym razem W5 MAM. Podobnie będzie w przypadku Toyoty Yaris - zawisną blachy W5 MAMAM. Z rana OSP wyjeżdżało do zadymienia w zieloneckiej Biedronce... TUTAJ. Dalszy plan działania, to miejscowość Leszno i Powiatowy Dzień Strażaka... TUTAJ. I tak oto po części oficjalnej i uroczystym obiedzie nastał wieczór i noc.



W sobotę, 13 maja 2023 r. uskuteczniłem koszenie. Skosiłem wszystko i wszędzie, czyli na działce i wokół ogrodzenia i drogi oraz przy tablicy sołeckiej. Namęczyłem się przy tym wielce, gdyż kosiarka od prawie dwóch tygodni nie miała sprawnego napędu. Po zakończeniu zawiozłem swoją kosiarkę i przy okazji szwankującą kosiarkę z OSP do Janka za Błonie do naprawy. Odebrałem też i wywiozłem część tabliczek. Wieczorem zaś uskuteczniliśmy z sąsiadami pogaduchy na ławeczce, których przebieg nie zakłóciły nawet atakujące komary.








W niedzielę, 14 maja 2023 r. przed południem mieliśmy zebranie Zarządu OSP, które zostało przerwane najpierw jednym, a zaraz potem drugim wyjazdem... TUTAJ. Później powłóczyłem się Hondą Forza 125 po Mazowszu, w tym po Pomiechówku, Pułtusku, Opinogórze (gdzie zamierzam powrócić do Muzeum Romantyzmu) oraz po Ciechanowie, zahaczając też o Nasielsk, w którym aktualnie prowadzona jest rewitalizacja Rynku. Wyszło dobre 270 km. Po powrocie przespacerowałem krótko psa i tak zakończył się dziewiętnasty tydzień 2023 r.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS