GRAMY I ŚPIEWAMY, CHODZIMY I JEŹDZIMY (T17)


Siedemnasty tydzień 2023 roku minął na śpiewaniu, koszeniu trawy, przejażdżkach motocyklowych i kolportażu prasy. Czyli nie zdarzyło się nic takiego nadzwyczajnego. A sorry - prawie utonąłem na szlaku w KPN.


W poniedziałek, 24 kwietnia 2023 r. skończyłem skład gazet, które po sprawdzeniu w nocy wrzuciłem na serwer do drukarni. Miałem jeszcze czas pokosić działkę i trochę gminnego skwerku i pojechać na próbę Orkiestry, gdzie nakręciliśmy "klip" na konkurs o Stanisławie Grzesiuku. A że jedna z wersji została nagrana moim telefonem, to wrzuciłem to również na "swojego youtuba". Podobno są tacy, którzy pragnęli usłyszeć jak Starnowski śpiewa jakąś piosenkę w całości :-)





















We wtorek, 25 kwietnia 2023 r. uskuteczniałem jazdę z mamą, a także w moich sprawach, gdzie przy okazji nie omieszkałem wpaść do Toyoty przy Al. Prymasa Tysiąclecia. Jak zawsze skończyło się na oglądaniu modeli i porównywaniu cen. Poza tym padał deszcz, więc w tzw. międzyczasie pojechałem do Bramek rozliczyć do końca piątkową imprezę pożegnalną. Na skwerek przyszli gminni i dokosili moje wczorajsze dzieło - wyszło coś około 1 m2, czym bardzo mi zaimponowali :-) (Wąski, jak Ty mnie zaimponowałeś w tej chwili - cytat z Killera). Podobno po długi weekendzie będą kończyć i dosadzać roślinność. Wieczorem zaś standardowo obejrzałem "M jak Miłość".



W środę, 26 kwietnia 2023 r. odebrałem i porozwoziłem tabliczki - również te hipoteczne i ponownie, podobnie jak dzień wcześniej (razem z córuś) pojeździłem w sprawach swojej mamy. Mlecze, wszędzie zapanowały żółte mlecze, które dla mnie od wielu lat oznaczają przyjście prawdziwej wiosny. Kwiaty te już nieraz zdobiły okładki moich gazet.


W czwartek, 27 kwietnia 2023 r. rozwiozłem resztę tabliczek, jak również uczestniczyłem w komisji RG (statutowej). wypełniłem też (jako radny) oświadczenie majątkowe za 2022 r., które już niebawem będzie dostępne na BIP gm. Stare Babice. A tam, niech wszyscy patrzą jakie mam raty i za co :-) Ubezpieczyłem też Hondę Forza 125, bo z rana zadzwoniłem do Łomianek (Wydziału Komunikacji PWZ), aby dopytać się - jak nasze sprawy się mają. Bardzo uprzejma Pani poinformowała mnie, że tablice (W0 MAM) są już dostępne i jutro można będzie odebrać nowy dowód rejestracyjny. W związku z powyższym po południu "U Langusów" ubezpieczyłem swój "nowy" motocykl.




W piątek, 28 kwietnia 2023 r. od rana, czyli jak zawsze mniej, więcej od 10.00 uskuteczniałem kolportaż prasy (jak zawsze ok. 100 km. i ok. 10 000 kroków). Przy okazji udało się zaktualizować stronę parafialną o... zdjęcie tytułowe. Wcześniej zaś dokonałem (zakończyłem) w Łomiankach rejestracji skutera (Honda Forza 125). Wyszukane numery W0 MAM,  które uzupełniły Junakowe W8 MAM, Patrząc przez pryzmat samochodów (W0 MAMAM i W8 MAMAM) - "rodzina jest już teraz w komplecie".





W sobotę, 29 kwietnia 2023 r. pół dnia kosiłem w ogrodzie i dookoła działki plus przy drodze, czyli tak jak lubię najbardziej. Później zaś zrobiłem 130 km. na świeżo co zarejestrowanym skuterze. Przez ziemię nowodworską i warszawską zachodnią.




















W niedzielę, 30 kwietnia 2023 r. poszedłem na spacer po KPN, który zakończyłem przed czasem w całkowicie mokrych butach. Opisałem to w oddzielnym artykule... TUTAJ Podobną trasę w tych okolicach zrobiłem ponad miesiąc temu... TUTAJ. Później (choć było chłodniej niż w sobotę) pojeździłem ponownie na skuterze (120 km.). Odwiedziłem strony, które wcześniej penetrowałem lub zamierzałem przejść na piechotę, w tym Drogę Psikorską, jak również pojechałem dalej  w powiat żyrardowski - przez Miedniewice, Wiskitki i Błonie.





































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS