GMINNIE, GAZETOWO, ORKIESTROWO I PO STRAŻACKU (T21)


Jeden z ostatnich tygodni maja 2023 r. przeleciał niepostrzeżenie. Dużo się działo, co pozwoliło pewne etapy życia pozamykać, ale i pootwierać kolejne.


W poniedziałek, 22 maja 2023 r. uzupełniłem tegoż bloga, a następnie pojechałem na komisję RG SB. Wieczorem mieliśmy próbę orkiestry. Później zaliczyłem "medialny" wyjazd z OSP Babice do zieloneckiej Biedronki. Warto odnotować, że córuś w tym dniu miała ostatni dzień matur.



We wtorek, 23 maja 2023 r. rozpocząłem kolejny skład gazet, po czym pojechałem na wspólną komisję RG SB. Po komisji, w związku z kontrowersyjną uchwałą dot. "odlesienia działek", grupą radnych pojechaliśmy do Stanisławowa, gdzie w terenie zapoznaliśmy się z całą omawianą materią. Poczyniłem też ustalenia z drukarnią w sprawie publikacji książki o Babicach autorstwa Pana Stanisława Fijałkowskiego. Gminni coś tam porobili również przy "moim" skwerku. Po wypełnieniu wymaganych dokumentów i ubezpieczeniu pojazdu u Langusów niemalże zostałem pełnoprawnym właścicielem (leasingu) nowego pojazdu.






W środę, 24 maja 2023 r. córuś wzięła CH-R'a i pojechała ze znajomymi na wakacyjny wyjazd. Ja zaś zostając w domu zawiozłem mamę do szpitala na badania, po czym ponownie uskuteczniałem skład gazet. Dostałem też informację, że mogę odebrać samochód, czyli Toyotę Yaris, która dostała nowe numery W5 MAMAM.




W czwartek, 25 maja 2023 r. do południa ponownie pracowałem nad składem gazet, a następnie uczestniczyłem w Sesji Absolutoryjnej RG SB, która trwała od 14.00 aż do godz. 22.00.


W piątek, 26 maja 2023 r. w dalszym ciągu "uskuteczniałem" skład gazet, za to wieczorem wraz z Orkiestrą Podmiejską Stare Babice i Okolice zagraliśmy koncert na scenie letniej w babickim parku.







W sobotę, 27 maja 2023 r. przez cały dzień uczestniczyłem w Pielgrzymce Strażaków na Jasną Górę. Pojechaliśmy z OSP autokarem... TUTAJ.




W niedzielę, 28 maja 2023 r. w dalszym ciągu prowadziłem skład gazet oraz obstrykałem imprezy w Izabelinie i Bierzmowanie w Starych Babicach... TUTAJ. Wieczorem zaś "zadysponowałem się" do nocnego wypadku... TUTAJ oraz uskuteczniłem spacer z psem. Jako radny zrealizowałem też kilka zgłoszeń do gminy w związku z nieprawidłowym działaniem.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS