NIEDZIELA Z PALMIR DO PALMIR


Niedzielną trasę zacząłem od parkingu we wsi Palmiry. Koło 13.00 stało tam kilka samochodów, a i na ścieżkach dookoła było sporo rodzin, par i par z psami - nie zawsze na smyczach. Po trasie spotkałem także jedną zorganizowaną grupę, dwoje jeźdźców na koniach, kilku turbo-rowerzystów i kilku nordic'owców.

Spacer rozpocząłem czarnym szlakiem, który swój początek ma właśnie w tym miejscu. I tak oto koło prawie opuszczonego budynku wielorodzinnego, przez OOŚ Kaliszki, koło Kamienia Eugeniusza Bernadzkiego, tzw. Kościelną Drogą i Graniczną Drogą (na mapie oznaczone jako szlak im. Kazimierza W. Wójcickiego), przez Kamień plut. pchor. Edmunda Orlika doszedłem do Cmentarza Wojennego w Palmirach. Następnie czerwonym szlakiem (Długim Bagnem i Drogą Sejmikową), koło Składnicy Amunicji doszedłem do Mogilnego Mostka. Dalej żółtym szlakiem (im. Antoniego Trębickiego) wróciłem na parking do Palmir. Sam żółty szlak zaczyna się przy Mogilnym Mostku, a kończy w Palmirach.

Piesza trasa nie jest wymagająca. 12 km. pokonałem właściwie suchą nogą w niezłym czasie. Mogilny Mostek zrobiłem po raz drugi, pierwszy raz zdarzył się w piękną, słoneczną, jesienną niedzielę - 6 listopada 2022 r. Relacja z tamtej wyprawy... TUTAJ.















































































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS