DESZCZOWY SPACER PO LESIE BEMOWSKIM


W niedzielę, 15 stycznia 2023 r. poszedłem na nietypowy spacer, bo z przewodnikiem. Trasa ok. 2 km. w jedną stronę prowadziła śladami Radiostacji Babice... TUTAJ. Przy okazji obstrykałem także inwestycję budowy gazociągu w Lesie Bemowskim... TUTAJ. Na drogę powrotną wybrałem nową ścieżkę rowerową obok Rezerwatu Przyrody Łosiowe Błota. Jestem z siebie dumny, bo poszedłem pomimo siąpiącego deszczu i faktu, że wcześniejszą noc miałem zarwaną przez spotkanie klasowe. Miło, że przewodnik, a mój kolega Jarek Chrapek kilkakrotnie wspomniał postać Ireneusza Dobiecha, mojego przyjaciela, który zmarł w zeszłym roku w wieku 90 lat, a który pasjonował się wszystkim tym, co z Radiostacją było związane. Razem przez wiele tworzyliśmy stronę www.nadajnik-babice.pl  o czym pisałem na blogu już wcześniej.
































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS