NIE CUDZOŁÓŻ I NIE KRADNIJ


Zima jeszcze nie zaczęła się na dobre, a ja już marzę o wiosennych roztopach i marcowym słońcu. Czuję, że pomimo wielu obowiązków i w sumie ciekawie spędzanych dni, wczesne zachody i brak słońca, jak również temperatury oscylujące w granicach zera - jak co roku bardzo mi przeszkadzają. Ogół spraw realizowanych w tym tygodniu nie sprzyjał np. na spacerowanie, czy inne aktywności sportowe. Pomimo to dieta "PŻ" (połowa żarcia) zaczęła działać, co odbiło się na lekkiej stracie masy ciała, czyli de facto postanowienie jest realizowane. W ramach - nikt nie zrobi ci takiego zdjęcia, jakie możesz zrobić sobie sam - uwieczniłem się mundurowo (KDS i nowy płaszcz) na fociach toaletowych :-), co zamieszczam poniżej i powyżej. O wiele lepiej człowiek wygląda, niż w tej czapie podczas spacerów :-). Praca zawodowa, pisanie artykułów i skład gazet zdominowały cały ten tydzień.


W poniedziałek, 21 listopada 2022 r. wieczorem uczestniczyłem w bardzo sympatycznym spotkaniu, które zostało zorganizowane w UGSB, a które dotyczyło zagospodarowania gminnego terenu nieopodal parku przy Rynku w Starych Babicach... relacja na babice24.pl - TUTAJ. Podkradłem urzędowe dwa zdjęcia na których jestem i wkleiłem je poniżej. Załapałem się też na końcówkę próby Orkiestry Podmiejskiej.





We wtorek, 22 listopada 2022 r. odbyła się kolejna w tej kadencji Komisja Rady Gminy Stare Babice. Omówiliśmy projekty uchwał do piątkowej sesji. Od jednej ze znajomych dostałem też komplement typu... super facet, co w sumie bardzo mnie ucieszyło. Następnie w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej, które odbywają się aktualnie w Katarze (takie państwo) obejrzałem mecz Polska-Meksyk, w którym padł bezbramkowy remis, a Lewy pochodzący z niedalekiego Leszna nie strzelił karnego. Wieczór, aż do 21.00 spędziłem w CK Izabelin, gdzie obstrykałem Debatę o Bezpieczeństwie - relacja na izabelin24.pl... TUTAJ.




W środę, 23 listopada 2022 r. w ramach pracy reprezentowałem Komendanta Głównego PSP na uroczystościach 104. rocznicy utworzenia Straży Ochrony Kolei, zaś po pracy pojechaliśmy na polski film do kina, pt. "Nie cudzołóż i nie kradnij", który nagrywany był w Starych Babicach i w Lipkowie. Po projekcji odbyło się spotkanie autorskie i rozmowa z twórcami i aktorami. Chciałbym podziękować Michałowi Rytlowi z Latchorzewa za zaproszenie. Nadmienię, że zeszłoroczne kręcenie jednej ze scen w październiku obserwowałem osobiście, a nawet uwieczniłem to na zdjęciach (poniżej). Film kręcony był w Lipkowie przy figurce, w domu prywatnym również w Lipkowie przy figurce, na ul. Izabelińskiej w Starych Babicach (trójstyk z Lipkowem i Klaudynem), w tzw. części leśnej oraz w Pierogarni u Krokodyla, która zlokalizowana jest na Rynku w Starych Babicach (w starej remizie). Plenery babickie nie zostały wybrane przez przypadek - twórcy filmu mieszkają w Lipkowie.







W czwartek 24 listopada 2022 r. po raz drugi w tym sezonie spadł śnieg i zrobił poranne zamieszanie na jezdniach, w tym kolizję drogową na mojej ulicy (zdjęcia z godz. 11.30 poniżej wykonane przez moją Córuś). Wspomnę tylko o tegorocznym, wcześniejszym wypadku, który zdarzył się dokładnie w tym samym miejscu... TUTAJW pracy wzięliśmy się (m. in. i w końcu) za treść porozumienia pomiędzy DGLP a PSP - wyszedł z tego niezły projekt porozumienia, który będzie oczywiście jeszcze doszlifowywany. Po pracy rozwiozłem część tabliczek i wziąłem się do pisania artykułów i wstępnego składu gazet.  Paliło się też na poddaszu budynku mieszkalno-usługowego vis a vis babickiej stacji paliw. Na szczęście nikt nie ucierpiał. Wysłałem też powiadomienia do parafii, urzędów i OSP o najbliższej akcji HDK, która odbędzie się 4 grudnia br. przy OSP Stare Babice. W przyszłym tygodniu będę dodatkowo wysyłał smsy, ale o tym... w przyszłym tygodniu :-)








W piątek, 25 listopada 2022 r. wziąłem dzień urlopu, bo trzeba było rozwieźć większą partię tabliczek (hipotecznych, warszawskich MSI i oczywiście tych płaskich) oraz wziąć udział w LIV Sesji Rady Gminy Stare Babice. Wieczór upłynął na dalszym rozwożeniu tabliczek i składzie gazet oraz na szybkim obstrykaniu koncertu jazzowego w CK Izabelin. W nocy spłonęło poddasze i dach w jednym z budynków w Lipkowie przy ul. Karabeli (zdjęć z pożaru nie mam).







Cała sobota i niedziela (26 i 27 listopada 2022 r.) upłynęła na lekkim grabieniu liści, czego z racji śniegu nie mogłem zrobić w zeszłym tygodniu, składzie gazet, robieniu zdjęć do tychże właśnie gazet oraz sprawdzaniu gminnych dokonań w terenie, jakich mieli dokonać na podstawie moich zgłoszeń. I tak: kanalizację burzową wyczyścili, bariery od strony Klaudyna postawili, ale inne rzeczy... po prostu w dalszym ciągu leżą. Polacy na MŚ wygrali z Arabią Saudyjską 2:0, a Argentyna z Meksykiem również 2:0. W tabeli zrobiło się bardzo ciekawie, bo poprzednia kolejka była w zupełności inna. Zaczął się też Adwent, więc obstrykałem Adwentowy Dzień Skupienia, a w Nowy Rok Liturgiczny wchodzę bez postanowień, ale któż to wie, co będzie od Nowego Roku Kalendarzowego. :-).






Na działeczce.
















A w terenie....






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS