AKTYWNY, PRZEDŁUŻONY DŁUGI WEEKEND MAJOWY


Długi weekend majowy, to dla większości okazja na dłuższy wyjazd poza miasto, grillowanie ze znajomymi, byczenie się na kanapie, czy też odpoczynek na sportowo.
 

Dla mnie ostatni tydzień jawi się jako totalny miszmasz. Było chyba wszystkiego po trochu, bo: wywiozłem gazety, byłem na weselu, pospacerowałem po okolicy, pojeździłem rowerami i motocyklami, napiłem się wódki, popracowałem w ogrodzie, zmieniłem opony na letnie, ściągnąłem na lince popsutą Pandę, która odmówiła posłuszeństwa w Mościskach na samo zakończenie kolportażu prasy :-(, a na koniec "świętowałem" z racji Międzynarodowego Dnia Strażaka.


26 kwietnia 2022 r.
Tuż po pracy poszedłem na krótki spacer po ul. mjr. J. Decowskiego w Kwirynowie, gdzie trwa przebudowa drogi i ścieżki przez Park Leśny Bemowo. Gminną inwestycją zainteresowali się lokalni ekolodzy. Jak to mówią, sprawa jest rozwojowa, bo inwestycja czasowo może zostać nawet wstrzymana. Przy okazji miało miejsce spotkanie z babicką grupą nordic walking.
Wieczorem zaś odbyły się dwa zebrania: u sołtysa z radą sołecką i w straży z zarządem OSP.





27 kwietnia 2022 r.
Praca zawodowa, a wieczorem spacer dookoła wsi.





28 kwietnia 2022 r. 
Po pracy również spacer. Korzystając, że następny dzień był wolny od pracy zawodowej, to... późno się zaczęło i jeszcze później skończyło.







29 i 30 kwietnia 2022 r.
Obydwa dni upłynęły na kolportażu lokalnej prasy i pracach w ogrodzie oraz wymianie opon i na awarii Fiata Pandy. Za to po południu i w nocy bawiłem się na weselu u Pauliny i Michała.





1 maja 2022 r.
Po sennym poranku trzeba było odebrać samochód, więc podczas spaceru widząc "chodnikowe zagrożenie" wykonałem dwa zdjęcia i wysłałem zgłoszenie do ZDP Ożarów Maz (2 maja wyrwa została oznakowana, a 4 maja została naprawiona).
Po całkowitym powrocie do formy wraz z sąsiadem sprowadziliśmy Pandę na sznurku pod posesję i korzystając z okazji uskuteczniliśmy akceptowalny, nieduży alkoholizm - z tego wydarzenia zdjęć nie ma :-)




2 maja 2022 r.
To praca zawodowa, wykorzystanie pięknej pogody na pojeżdżenie "elektrykami" oraz koszenie trawy na działce. Najpierw na Bili Coco w okolicach, w poszukiwaniu nowych ciekawych miejsc nie zawsze widzianych z wyasfaltowanych ulic. Było zacnie - np. na polnej drodze pomiędzy Wyględami a Borzęcinem napotkano na takie oto niespodzianki (to nie teren KPN, żeby nie było...), a wieczorem rowerowo-elektrycznie przez m. in. truskawskie Mokre Łąki.












3 maja 2022 r.
Ten dzień nie był wolnym od wszystkiego, bo "obstrykałem" dwie gminne imprezy, pierwszą w gm. Izabelin, a drugą w gm. Stare Babice. Zrobiłem też relacje na swoje strony internetowe, tj. na www.izabelin24.pl i na www.babice24.pl . 
Pomiędzy zaś bawiłem się w przejażdżki - dwoma motocyklami 125.











4 maja 2022 r.
W Międzynarodowy Dzień Strażaka przykładnie pracowałem w KG PSP, byłem też na komisji Rady Gminy Stare Babice, która trwała tak długo, że ledwo zdążyłem na babicką Mszę św. w intencji strażaków. Oczywiście miało być uroczyście, w mundurze, a wyszło jak zawsze, czyli z komórką w ręku (nawet nie zdążyłem podjechać po aparat) robiąc zdjęcia tak w kościele, jak i podczas uroczystej zbiórki. Efekty swojej pracy zamieściłem na stronie parafialnej www.parafia-babice.pl i na Portalu Babickim www.babice24.pl oraz na połączonych z nimi facebookach. Wieczór zakończył się bezalkoholowym, strażackim grillem. W zacnym towarzystwie pogadaliśmy o tym i o tamtym.





Wg uczonych istnieje siedem rodzajów odpoczynku, które potrzebne są ludziom. 

Wymienia się:
1. Sen, gdzie statystycznie zaleca się od sześciu do ośmiu godzin snu na dobę;
2. Odpoczynek psychiczny - np. odpoczynek od pracy, od tzw. codzienności, czy rutyny;
3. Odpoczynek sensoryczny, czyli ograniczenie liczby komórkowych powiadomień lub mniejsze korzystanie ze elektronicznych sprzętów;
4. Odpoczynek twórczy, czyli odkrywanie piękna natury, sztuki, muzyki czy teatru;
5. Odpoczynek emocjonalny, czyli przebywanie wśród osób, gdzie możemy przez cały czas być sobą, być autentycznym i prawdziwym, kiedy nie musimy udawać kogoś innego kim jesteśmy; 
6. Odpoczynek towarzyski, czyli ograniczenie spotkań do tych najważniejszych, czy najpotrzebniejszych;
7. Odpoczynek duchowy, który najczęściej oparty jest na wierze lub religii.

A Ty jak odpoczywasz ??

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

TRUSKAWSKA NORDIC'KA DYCHA