MICHAŁ S.TRAŻAK Z 2016 R.


Wpadło mi w ręce, no przesadziłem, właściwie odkurzając komputer wpadło mi w oko, takie zdjęcie z jednego z zebrań walnych w OSP Stare Babice.

Załączona fotka została zrobiona w marcu 2016 r., jeszcze w starej babickiej remizie przy ul. Rynek 14.

Niby tylko 6 lat, a jak dużo się zmieniło. Remiza już nie ta sama, nie te same samochody i sprzęt, a i nowi ludzie zasilili szeregi OSP.

Strażnica "w Rynku" miała ten klimat, który pamiętam jako druh OSP od 1996 r., jako chłopak bywałem tutaj też na dyskotekach, przechodziłem obok, gdy uczęszczałem do starej podstawówki przy ul. Kresowej. Zrobiło się nostalgicznie... wystarczy tych wspominek :-)


Mam taki jeden filmik na youtube z mniej więcej tamtych czasów (2007 r):

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS