MAM 12. LAT I JESTEM JAK NOWY


Dzień dobry - na początku 2021 r. skończyłem 12 lat. Zakupiony zostałem w lutym i już wówczas mój właściciel, nie zważając na pogodę zaczął jeździć mną "po Babicach".

W latach 2009-2011 roku zrobiliśmy kilka przeglądów okolicznych wsi, publikując na łamach Babickiego Portalika Internetowego kilka relacji pt. "Spacerkiem, skuterkiem po Babicach". Tak oto po ponad 10. latach można na starych zdjęciach zobaczyć jak wyglądały Babice i jak np. budowała się Arnica przy Rynku.











Co więcej, dziś dalej jeżdżę i wiem, że jestem potrzebny. Pewnie, że swój czas na drodze dzielę z innym, większym motocyklem mojego właściciela, ale w tym roku otrzymałem nowy kufer, owiewkę i generalny przegląd. Od początku mam fajny, strażacki numer rejestracyjny WZ 9998, który dumnie umieszczony na moim tylnym błotniku przypomina, o tożsamości mojej i mojego właściciela.

A tak wyglądałem na początku mojego babickiego życia (2009 r.). Prawda, że czas mi służy???

 

Michał Starnowski

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS