NA WSPOMNIENIE KWIETNIA ZESZŁEGO ROKU

Czasami zdarza się, że inny kolega (koleżanka) fotograf uwieczni Cię w pozycji zgoła odmiennej, niż w życiu znają Cię wszyscy inni. Aniu, dziękuję za tę fotkę.

Tak w skrócie można szybko nazwać zdjęcie, które zostało zrobione w kwietniu minionego roku. 

Właśnie minęło 10 lat od chwili, kiedy ukazał się pierwszy numer "Gońca Babickiego" i 15 lat od czasu, kiedy wówczas anonimowy (z obawy przed Turkami) Michał Starnowski, znany wówczas jako Michał S.trażak uruchomił Babicki Portalik Internetowy www.babice.waw.pl i Babickie Forum Internetowe www.babice.fora.pl. Strony te przez niemalże dekadę informowały jako pierwsze o ważnych, ale również codziennych sprawach naszej lokalnej społeczności.


Od tamtego czasu minęło wiele lat, ale jednocześnie przy tym upłynęło wiele chwil wyrzeczeń i setki minut poświęceń w imię... dobrze zorganizowanej przestrzeni medialnej w gminie Stare Babice. Dziś moje nowe: facebook/babice24, twtiter/babice24 i Portal Babicki www.babice24.pl kreują niezmiennie trendy medialne w mojej małej ojczyźnie.

Ktoś zapyta się, czy było warto?? Z perspektywy dekady (a nawet więcej) oczywiście tak !!! Myślę, że dalej będę trwać na straży moich wartości, ku dobru mojej gminy i życia jej mieszkańców.

Dziś moja działalność medialna, to również Gmina Izabelin, czyli Portal Izabeliński www.izabelin24.pl oraz facebook.com.izabelin24 i twitter.com/izabelin24 Jednym słowem od pięciu lat w gminie tuż obok robię to, co lubię. Warto dodać, że poznałem przy tym wielu nowych, wspaniałych ludzi, którzy niejednokrotnie pomogli mi w moich medialnych działaniach.

Michał Starnowski



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS