KANDYDAT STARNOWSKI


Mam 46 lat, wykształcenie wyższe, żonaty, dwoje dzieci, wierzący i praktykujący, zawodowy strażak i druh OSP, krwiodawca, redaktor i administrator lokalnych stron internetowych i czasopism, od urodzenia mieszkaniec Starych Babic.

W ostatniej kadencji samorządowej, dzięki Państwa poparciu byłem Radnym Gminy Stare Babice. Swój mandat starałem się sprawować rzetelnie i odpowiedzialnie. Niejednokrotnie reprezentowałem mieszkańców w sprawach lokalnych, aktywnie uczestniczyłem też w sesjach Rady Gminy oraz w pracach dwóch gminnych komisji.

Znam lokalne problemy i potrzeby mieszkańców, wspieram inicjatywy wysuwane przez nich. Staram się działać jak najlepiej dla dobra naszej społeczności i włączam się w różne przedsięwzięcia. Dzięki m.in. prowadzeniu lokalnej prasy jestem na niemalże każdym zebraniu sołeckim w gminie, regularnie współorganizuje je dla sołectwa Stare Babice. Jestem przekonany, że znam problemy mieszkańców w poszczególnych wsiach, a nawet na osiedlach i ulicach.

W nadchodzących wyborach samorządowych chciałabym reprezentować wszystkich Mieszkańców Gminy, a w szczególności zamieszkujących w Starych Babicach przy ulicach: gen. Thommee, Izabelińskiej, Kampinoskiej, Krętej, Krótkiej, Leśnych Skrzatów, Pogodnej, Pohulanka, Granicznej, Polnej, Sienkiewicza, Zacisznej, Zielony Zaułek, Gwiaździstej, Zielonej i Bajkowej.

W upływającej kadencji, dzięki m. in. mojemu zaangażowaniu udało się przywrócić fundusze sołeckie. Ponadto na terenie sołectwa doświetlono kilka ulic a przy kolejnych rozpoczęto realizację odwodnienia. Niemniej ważnym, toczącym się zagadnieniem jest modernizacja części dróg wraz z całą infrastrukturą (chodnikami, ścieżkami rowerowymi i odwodnieniami) oraz procedowanie wprowadzenia zmian na trasach komunikacji autobusowej.

W mijającej kadencji samorządu zainicjowano też procedurę odralniania i scalania znacznych terenów w sołectwie Stare Babice.

Wszystko powyższe dzieje się tu i teraz. Mam więc nadzieję, że dzięki Państwa głosom, które oddacie przy urnach w dniu 21 października 2018 roku, wspólnie doprowadzimy planowane zamierzenia do końca. Wraz z radną/sołtys Lucyną Skrzeczkowską, podobnie jak w latach ubiegłych złożyliśmy „Wniosek do budżetu Gminy Stare Babice na 2019 rok”, który zawiera 25 ważnych punktów. Ponadto kilka zagadnień będzie wykonywanych z Funduszu Sołeckiego. To są nasze realne, babickie potrzeby, których nie boimy się artykułować.

Licząc na Państwa obecność i głos podczas najbliższych wyborów, zapraszam do kontaktu (można mnie znaleźć także na facebook-u). tel. 796 920 796; e-mail: mstarnowski@interia.pl

DZIAŁAJMY RAZEM - RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ I LEPIEJ

Z wyrazami szacunku - Michał Starnowski - stan na 2018 r.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS