WALNE ZEBRANIE W OSP IZABELIN

W sobotę 10 marca 2018 roku Strażacy z Izabelina podsumowali swoją działalność za 2017 rok, zaplanowali też swoje przedsięwzięcia i budżet na rok bieżący. W zeszłym roku izabelińscy Strażacy wyjeżdżali do akcji ratowniczo-gaśniczych 135 razy, w tym 28 razy do pożarów, 100 razy do miejscowych zagrożeń i 7 razy do alarmów fałszywych. W działaniach ratowniczo-gaśniczych brali udział wszyscy strażacy, zaś najwięcej razy wyjeżdżali: Jacek Szarpak 114 razy,Wojciech Ruciński 104 razy i Dariusz Skopczyński 83 razy.
Przez ostatnie dwie dekady wiele razy bywałem w Ochotniczej Straży Pożarnej w Izabelinie, a moje wizyty nie ograniczały się jedynie do "bycia" na dorocznych walnych zebraniach. Sprawując przez wiele lat funkcję Oficera Operacyjnego Powiatu (Naczelnika Wydziału) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Błoniu, wielokrotnie przeprowadzałem inspekcje gotowości bojowej w OSP Izabelin, czy też szkoliłem członków OSP. Nie sposób nie wspomnieć także o dziesiątkach wspólnie przeprowadzanych akcji ratowniczo-gaśniczych, czy zabezpieczeń imprez. Również jako strażak w OSP Stare Babice wielokrotnie byłem z ramienia mojej straży delegatem na walne zebrania, czy też izabelińskie, strażackie uroczystości. Dziś najczęściej razem ze strażakami z OSP Izabelin współdziałamy w ramach przeprowadzanych wspólnie akcji krwiodawstwa, czy też mojej działalności wydawniczej (Kurier Izabeliński www.kurierizabelinski.pl i Portal Izabeliński www.izabelin24.pl).
Warto przypomnieć, że jeszcze w 1994 roku byliśmy w jednej gminie - Gminie Stare Babice i wówczas łączyło nas o wiele więcej - był przecież wspólny Zarząd Gminny ZOSP RP i gminny budżet. Dziś pomimo upływu wielu lat, w dalszym ciągu każdego roku zapraszamy się nawzajem na doroczne podsumowania działalności i uroczystości strażackie. Jest to coś, co nie zdarza się często, więc tym bardziej cieszę się, że wspólnie stworzyliśmy nową, strażacką tradycję.
Michał Starnowski

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS