NA WALNYM ZEBRANIU W OSP BABICE


W sobotę, 17 marca 2018 roku o godz. 18.00 odbyło się Walne Zebranie Sprawozdawcze w Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Babicach.


W związku z nieobecnością Prezesa dh Michała Kosa, miałem przyjemność przed dużym gremium reprezentowania Zarządu OSP. Tak więc rozpocząłem spotkanie, przywitałem zaproszonych gości oraz zgłosiłem kandydatury na Przewodniczącego i Sekretarza zebrania. Następnie zaprosiłem gości do stołu prezydialnego i zasiadłem tam razem z nimi.

Podczas zebrania podsumowano działalność OSP za 2017 roku, a także zasłużonym strażakom wręczono medale. I tak dh Stanisław Wierzbicki został odznaczony Złotym Znakiem Związku OSP R.P., a dh Gracjan Klimek i Andrzej Leszczyński srebrnymi medalami "Za zasługi dla pożarnictwa".

Odbyły się też wybory. Otóż w związku z rezygnacją obecnego Prezesa dh Michała Kosa, cały Zarząd i Komisja Rewizyjna podały się do dymisji. Jako, że zgoda buduje, strażacy bez kłótni, w ekspresowym tempie spośród swojego grona wybrali nowe władze. I tak oto nowym Prezesem OSP Stare Babice został dh Gracjan Klimek, którego wybór został nagrodzony wielkimi, długimi brawami. Ja w nowym Zarządzie OSP ponownie będę piastował funkcję Wiceprezesa OSP.

O Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Babicach można czytać na stronie internetowej www.ospbabice.waw.pl

Michał Starnowski, fot. Michał Ojdana

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS