MINĄŁ TYDZIEŃ Z IMPREZĄ POŻEGNALNĄ (T13)


T13, to nic innego jak dalsze życie bez pośpiechu, co nie oznaczało przecież codziennego tzw. "leżenia bykiem". Tyle w tym tygodniu było drobnicy, że musiałem zacząć zapisywać ją na żółtych karteczkach. Nie poszedłem też na żaden spacer. Za to zostałem "mężem" po raz trzeci. Tym razem mężem zaufania na lokalnych wyborach :-)


W poniedziałek, 27 marca 2023 r. przez cały dzień robiłem coś. W związku ze zbliżającym się błońskim pożegnaniem, które odbędzie się 21 kwietnia 2023 r. pojechaliśmy z Marcinem S. do "Karczmy pod Bażantem" w Bramkach (fot internet), gdzie dogadaliśmy szczegóły dotyczące naszego strażackiego spotkania (oraz Daniel P.). Następnie wpadliśmy do KP PSP Błonie (fot internet), w celu zaproszenia koleżeństwa i rozgłośnienia naszej imprezy. Następnym punktem było mieszkanie druha Włodzimierza Ż. od PCK-HDK. Załatwiłem tam krwiodawczą sprawę i wróciliśmy do Babic. Później porobiłem za taksówkę dla mamy. Wieczór zaś spędziłem na próbie orkiestry, podczas której trenowaliśmy pieśni pasyjne do środowego koncertu, który odbędzie się w Borzęcinie Dużym.




We wtorek, 28 marca 2023 r. przez cały dzień uzupełniałem strony i bloga. Pogoda pogorszyła się na tyle, że lekko przyprószyło śniegiem, a temperatura spadła do -2 st. C. Skończyłem oglądać serial "Polskie Drogi" z 1976-1977 i tak normalnie popłakałem się. Później po raz kolejny włączyłem Znachora z 1982 r. i było podobnie. Aby nie dostać zapaści, kolejne dwa filmy, które wybrałem były komediami ("Poranek kojota" z 2001 r. i "Chłopaki nie płaczą" z 2000 r.") Wieczorem zamiast na spacer po wsi, zrobiłem sobie lekką przejażdżkę do sklepu oraz podobnie jak dzień wcześniej obejrzałem "M jak Miłość". Dotarła też do mnie bardzo smutna wiadomość, że w wieku 81 lat zmarł Pan Wiesio K. - sąsiad z małego domku. Nadmienię, że w niedzielę była u Niego karetka pogotowia.






W środę, 29 marca 2023 r. dzień rozpoczął się od aktualizacji internetu. Zrobiłem sobie też małą listę na kartce papieru i następnie po kolei realizowałem temat za tematem, a było tego sporo. Pogoda była łaskawsza niż dzień wcześniej. Tak więc około południa realizowałem zakupy ciuchowe w łomiankowskim markecie, w szczególności pod kątem zakupu czarnej koszuli, w której planowałem wystąpić tegoż wieczora. Następnie przemieściłem się do Urzędu Gminy Stare Babice, gdzie uczestniczyłem w posiedzeniu Komisji Oświaty, Kultury i.... Wprawdzie członkiem tejże komisji nie jestem, ale tematyka mnie zaciekawiła, w szczególności, że dotyczyła rozwoju Szkoły Podstawowej w Starych Babicach pod kątem infrastruktury sportowej i terenów w Zielonkach-Parcela w związku z budową boiska do uprawiania lekkiej atletyki. W końcu mogę sobie na to pozwolić, aby spokojnie uczestniczyć w obradach innej komisji (nie muszę już przecież zwalniać się z pracy). Po południu zawyła syrena w OSP, więc już po wszystkim dodałem newsa na strażackiego facebooka i na stronę internetową... TUTAJ. Wieczór upłynął na koncercie Pieśni Pasyjnych, które jako Orkiestra Podmiejska Stare Babice i Okolice wykonywaliśmy wspólnie z Panem Adamem Strugiem. To wydarzenie opisałem na fb jako babice24.pl i na stronie internetowej... TUTAJ i w drugim miejscu na fb jako Stowarzyszenie Działajmy Razem oraz jako oddzielny artykuł na tymże blogu...TUTAJ.









W czwartek, 30 marca 2023 r. dzień rozpoczął się od porannej analizy dużych materiałów na dwie komisje, które miały odbyć się po południu. Później pojechałem na Bródno, gdzie odbył się pogrzeb Pana Wiesia (sąsiada z małego domku). Nie tak dawno, bo jakieś 3,5 roku temu żegnaliśmy Jego żonę. Po powrocie od 14.00 uczestniczyłem w posiedzeniach dwóch komisji w tym Statutowej i mojej, czyli Skarg, Wniosków i Petycji. Były to dwa bardzo fajne i merytoryczne spotkania. Wieczorem obstrykałem Galę Sportu w Izabelinie i przygotowałem newsa na moją izabelińską stronę... TUTAJ. Wieczór z racji deszczu poświęciłem na internetowe aktualizacje i przygotowywanie nowych artykułów do gazet.





W piątek, 31 marca 2023 r. dzień zacząłem od fakturowania po wydaniu gazet. Później to już było z górki, bo o 13.00 obstrykałem Wielkanocne Spotkanie Seniorów w Izabelinie... TUTAJ, a następnie pojechałem do Hotelu Łazienkowskiego, gdzie do późnej nocy razem z Marcinem P. robiliśmy dla KG PSP uroczyste pożegnanie ze służbą. Cóż dodać: 16 lat temu w USC Stare Babice brałem jeden ze swoich dwóch ślubów.





W sobotę, 1 kwietnia 2023 r., czyli w Prima Aprilis pospałem z wiadomych względów trochę dłużej. Po południu pojechałem po samochód. moim PeKaeSem, czyli podmiejskim 714, a później M2, czyli drugą linią metra dojechałem (z racji HDK-PCK za darmo) do "Centrum Kopernik". Mogłem później podjechać jeszcze jakimś 180-coś, ale postanowiłem przejść niemalże 4 km. w kapuśniaczku, czyli w niewielkim deszczu. W tym dniu warszawska CWKS Legia grała mecz na wieruszce super ligi, więc po drodze minąłem wielu natchnionych, nie tylko alkoholem szalikowców. Po odebraniu Smarta z racji braku zajęcia pojeździłem trochę po powiecie piaseczyńskim, pruszkowskim, warszawskim zachodnim i nowodworskim, odwiedzając po drodze jakiś komis samochodowy i jedzenie. Wieczorem miałem pójść jeszcze na dłuższy spacer po wsi, ale ciuchy po praniu nie zdążyły wyschnąć, więc posiedziałem w domu oglądając TV.




W niedzielę, 2 kwietnia 2023 r., zostałem po raz trzeci mężem. Tym razem mężem zaufania na wyborach uzupełniających w Koczargach Starych (po tym, jak Pan Kuncewicz musiał odejść). I tak właściwie minął cały dzień. Zdjęcia babickich palm przysłał mi Adam, na koncert pieśni pasyjnych do Lasek nie pojechałem, również na 18. rocznicę śmierci Papieża spóźniłem się, bo kontrolowałem przebieg liczenia głosów. Udało się jednak coś wrzucić na stronę parafialną... TUTAJNiestety moja kandydatka przegrała. Anna Dorota Doberska została nową Radną w Koczargach Starych otrzymując 193 głosy. Dorota Sikorska otrzymała 73 głosy, a Władysław Bołoz otrzymał 48 głosów. Głosowało 316 osób, co stanowi frekwencję 34%. 2 głosy były nieważne... TUTAJ.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS