HONDA FORZA ZASTĘPUJE SUZUKI BURGMAN


Tak, że tego... mamy to. Myślał, myślał i wymyślił - zmianę starego skutera na ciut nowszy model, ale też skuter!!! Nosiło chłopa, oj nosiło i to już od jesieni 2022 r.... TUTAJ, a także wiosną 2023 r.... TUTAJ. Oglądał przecież nowe fury, a kupił używańca - i tu zachodzi pytanie - czy miało to w ogóle jakiś głębszy sens?? Ano mam nadzieję, że miało. "Nowy" jest o wiele młodszy (o 9 lat), jest poza tym lepiej wypasiony i wyposażony. Ma więcej bajerów, lampy ledowe, bezkluczykowe palenie, lepsze hamulce, fajniejszą elektronikę i oryginalny kufer w cenie. Prawie dekada zrobiła jednak całą różnicę, a jak to mówią, nie czas żałować róż, gdy pło lasy. Wprawdzie mógłbym potrzymać zabytka, ale na dziś moje ewentualne zabytki, to jedynie: Simson S51 Enduro i później... PF 126p lub Polonez (nawet w wersji Caro) GLI (E) 1,6. Reszta właściwie się nie liczy. Tak, więc kupione, zapłacone - dwa lekkie, prawie niewidoczne zadrapania na nowej maszynie, nie wnoszą tu nic nowego. Jednym słowem "poniemieckiego" Suzuki Burgmana 125 z 2010 roku, kupionego 6 lat temu w tajemnicy przed rodziną od Adasia K. z Latchorzewa wówczas z przebiegiem ok. 17 tyś. km., teraz z ok. 24 tyś. km., przyszło mi dziś zmienić na "pobelgijską" Hondę Forza 125 (NSS) z 2019 r. (forza=siła) z przebiegiem niespełna 16 tyś. km. Zakupu dokonałem u jednego z pośredników z Kutna, który wydał mi się na tyle uczciwy, żeby po obejrzeniu motocykla kontynuować z nim dalszą współpracę. Współpracę, czyli zakup nowego skutera z jednoczesną sprzedażą starego. Czy mi nie szkoda Burgmana? Oczywiście, bo kilkaset kilometrów zrobiliśmy wspólnie, również w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. I choć z racji mojej pracy zawodowej więcej postał w garażu niż pojeździł (7 tyś. km. przez 6 lat), to i tak zawsze przynosił mi stokroć radości. W związku z powyższym... żegnaj stare dobre - witaj nowe, mam nadzieję, że jeszcze lepsze.

Poniżej kilka zdjęć z ogłoszenia na otomoto.pl (11.04.2023.)






Poniżej dwa zdjęcia z oglądania pojazdu w m. Kutn0 (11.04.3023.)


Poniżej kilka zdjęć pamiątkowych Suzuki Burgmana (11.04.3023.)







Poniżej kilka zdjęć z przyjazdu motocykla do Starych Babic (12.04.2023.),



Poniżej klika zdjęć z domowego podjazdu (12.04.2023.)
- motocykl następnego dnia został zgłoszony do Wydziału Komunikacji
 (filia w Łomiankach)
- nowy numer rejestracyjny to: W0 MAM.








Poniżej klika zdjęć z domowego podjazdu (13.04.2023.)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS