NIEBIESKIM SZLAKIEM PRZEZ ZIELONĄ KARCZMĘ


W niedzielę, 12 marca 2023 r. poszedłem na spacer niebieskim szlakiem po Kampinoskim Parku Narodowym. Od Zaborowa (Janina), przez Zieloną Karczmę aż do Leszna. W sumie po lesie wyszło niedużo, bo zaledwie 9 kilometrów. W Lesznie zrobił się problem, bo miałem do Zaborowa, gdzie zostawiłem samochód podjechać autobusem linii 719, ale ten zwiał ok. 5 minut wcześniej, zanim wyszedłem z lasu, a następny miał być dopiero za godzinę. W związku z powyższym trasę Leszno-Zaborów także zrobiłem na pieszo. łącznie wyszło 14,5 km., w 3 godziny i 10 minut (robiąc trochę zdjęć). Nadmienię, że podczas spaceru zmieniłem swoje wypasione "oksy" na takie zwykłe, bez luksusu, ponieważ stwierdziłem, że lepiej spaceruje się szlakiem, kiedy świat nie staje się przyciemniony. Raz odszedłem od szlaku, celowo - aby zobaczyć dokąd poprowadzi mnie leśny dukt.

















































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS