Z LESZNA DO LESZNA PO KPN


Piękna niedziela, 12 lutego 2023 r. zachęciła mnie do dłuższego spaceru do Kampinoskim Parku Narodowym. Pojechałem więc samochodem dalej - do Leszna. I tak oto w 4 godziny 10 minut (od 13.00 do 17.10) przemaszerowałem 20 kilometrów. Szlakiem żółtym, zielonym, czerwonym i żółtym przez Debły, Roztokę, Posadę Łubiec i Julinek - czyli - z Leszna do Leszna. Z lasu wyszedłem tuż przed zmrokiem, czyli tak, jak to sobie zaplanowałem wcześniej. Widoki ?? Super, choć odcinek w okolicach Łubca na granicy lasu i pól takie sobie. Trochę śniegu, trochę błota, ale generalnie nie było najgorzej. W okolicach parkingu w Roztoce prowadzone są prace na Kanale Zaborowskim, a czerwony szlak został wysypany jakimś kruszywem - na teraz wygląda to mało estetycznie. Aaaa - i mrówki biegały po mrowisku.






















































































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BUNKRY W CYBULICACH MAŁYCH

PREZENTACJA KANDYDATA NA WÓJTA GMINY STARE BABICE

NASZ PROGRAM WYBORCZY - KWW DZIAŁAMY DLA WAS